חודשיים וחצי לאחר ניתוח

חודשיים וחצי לאחר ניתוח

אז חזרתי לרקוד!! כן!!!
טוב בעצם חצי כן, אני בינתיים מתארח בשיעורים אצלי בסטודיו (מזל שמקבלים אותי😁)
ועושה במהלך השיעור כמה שירים.. יש לי פלייליסט קצת מצומצם כרגע ואני מחפש כל הזמן שירים שאפשר לעשות בהליכה..
ההרגשה לרקוד...היא מעולה...אני כבר יודע מאילו תנועות להמנע אני יכול להרשות לעצמי להנות מהרגע. אני אבל אפילו נהנה יותר ללמד. נהנה לראות את החיוך של האנשים , האינטרקציה , ושמח לראות ש -I STILL GOT IT.👍👍
ביום שאחרי אני תמיד מרגיש קצת מתיחות באיזור הברך ...אבל החלטנו אני והברך שאני נותן לה פינוקים ביום שאחרי, מים חמים וקרמים והיא מפסיקה לכאוב ונותנת לי להמשיך לרקוד. 🌹
אבל אתם יודעים מה אין לי? כושר!!!!🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ אין לי סיבולת לב ריאה אני מתנשם אחרי כל ריקוד ואני הכי שמח שאחרי הריקוד שלי יש ריקוד אחר ככה שאני יכול לשבת ולנוח רגע !!🤣🤣🤣 . אחרי 40 ומשהו שנה שאני דוחף את הגוף שלי לקצה והוא עושה כל מה שאני אומר לו...אין לי אוויר אחרי בצ'טה של 3 דקות. .
עינת צוחקת עלי שסוף סוף אנחנו באותה רמת כושר ואפשר לצאת להליכות ביחד😀 , ובאמת מאז הניתוח, יש לי כל הזמן תזכורת טובה לאיך מרגיש מישהו שרק מתחיל לעשות ספורט. איך זה שגם כשמאוד רוצים הכח בגוף נגמר, ואיך זה שאין לך בכלל חשק להתחיל כי אתה יודע מראש שזה יהיה קשה.
אז כמו תמיד...אני לוקח את זה בתור המטרה הבאה. לאט לאט לבנות את הכושר, את הסיבולת ואת הפלייליסט.
וכמו תמיד, החלטתי לבנות משהו מתוך התחושה הזו. אז עבדתי ויצרתי שיעורים מיוחדים   עבור MARIOS VOD - ספרית האונליין שלי, שכולו מוקדש למתחילים!!❤️החלטתי לקרוא לתכנית הזו PASITO שזה אומר בספרדית - צעד קטן.. כי צעד קטן אפשר לעשות בכל מצב!
התחושה מדהימה ואני מתרגש כבר לשמוע את הפידבקים של האחרים ואם הם מתנשמים כמוני..